12.28.2006

VW Magotan

Volkswagen prezentuje po raz pierwszy nowy okręt flagowy VW - Magotana. Ten specjalnie dostosowany do chińskiego rynku model to bliźniak znanego na całym świecie i cieszącego się wielką popularnością Passata. Pod względem technicznym nowy Magotan jest uznawany za niemiecki produkt z najwyższej półki: bezpieczeństwo, dynamika jazdy, silniki, jakość i ergonomia utrzymane są na najwyższym światowym poziomie.

Już podczas konstrukcji tego modelu w Niemczech uwzględniono założenie, że ta limuzyna zarówno pod względem stylistyki jak i właściwości musi spełniać wymagania chińskiego rynku i przede wszystkim odpowiadać gustom nowoczesnego chińskiego społeczeństwa. Luksusowy, sportowy i nowoczesny Magotan będzie oferowany w Chinach od 2007 roku.
Nowy Magotan jest bliźniakiem cieszącego się wielką popularnością na wszystkich kontynentach Passata.
Nowego Magotana charakteryzuje pełna siły, awangardowa stylistyka. Przód z chromowaną osłoną chłodnicy w formie tarczy herbowej i wyzywająco "spoglądające" reflektory, atletyczna sylwetka i mocna grafika emanują pewnością siebie. To, co demonstruje wygląd zewnętrzny Magotana, można znaleźć także w jego wnętrzu: wyjątkowość i perfekcja w każdym detalu. Cechą świadczącą jednoznacznie o najwyższej jakości jest statyczna sztywność na skręcanie. Jest ona o 57 (!) procent większa, niż i tak już doskonała wartość dla Passata rodem z Volkswagen.
Odseparowana akustycznie od nadwozia poprzez ramę pomocniczą czterowahaczowa oś tylna Magotana oraz przednia oś z kolumnami McPherson i z licznymi aluminiowymi elementami zapewniają dynamikę, komfort i bezpieczeństwo na najwyższym poziomie.

Jako pierwsza limuzyna tej klasy w Chinach Magotan jest wyposażony seryjnie w elektromechaniczny hamulec postojowy uruchamiany przyciskiem. Dzięki elektronicznej regulacji i połączeniu z innymi urządzeniami sterującymi w tym systemie można było zintegrować dynamiczną funkcję hamowania awaryjnego, wspomaganie przy ruszaniu (np. pod górę) oraz funkcję Auto-Hold (postój na czerwonych światłach bez konieczności trzymania wciśniętego pedału hamulca).

Zdalnie sterowany system uruchamiania i zamykania jest całkiem nowym rozwiązaniem. Nie ma już tradycyjnego kluczyka do stacyjki. Nadajnik do otwierania i zamykania centralnego zamka jest prawie całkowicie wsuwany w uchwyt z prawej strony kierownicy. Teraz wystarczy tylko nacisnąć na nadajnik i silnik uruchomi się. Do otwierania i zamykania można naturalnie posłużyć się także pilotem.

Brak komentarzy:

 

MotoOktan 2009